Vi er i gruppen og har valgt et undervisningsmateriale. Vi skal lave et undervisningsforløb. Vi bruger SMTTE modellen for at synliggøre hvad det er vi ønsker med dette.
Vi har i gruppen valgt at arbejde med Fandango for femte klasse. Vi bruger lang tid på at snakke om hvad vi vil bruge og kigge materialerne igennem.
Vi vil gerne tænke "ud af boksen" og supplere med andre opgaver i vores forløb. Vi ender dog med at holde os til Fandango og de opgaver, der allerede er tiltænkt. Vi bliver imponerede over materialet og synes det er svært at "opfinde den dybe tallerken" - det har de gjort!
Vi laver en prezipræsentation og er godt tilfredse med hvad vi nåede frem til!
Prezipræsentationen skulle fremlægges for klassen. Vejrlig og sygdom gjorde ikke dette muligt. Men nedenfor ses vores præsentation.
http://prezi.com/4wuqwt-64saf/smtte-dansk/?auth_key=7617bdd1b1e752f886dffc254324433c7b62bea9&kw=view-4wuqwt-64saf&rc=ref-13461413
Vi har i gruppen valgt at arbejde med Fandango for femte klasse. Vi bruger lang tid på at snakke om hvad vi vil bruge og kigge materialerne igennem.
Vi vil gerne tænke "ud af boksen" og supplere med andre opgaver i vores forløb. Vi ender dog med at holde os til Fandango og de opgaver, der allerede er tiltænkt. Vi bliver imponerede over materialet og synes det er svært at "opfinde den dybe tallerken" - det har de gjort!
Vi laver en prezipræsentation og er godt tilfredse med hvad vi nåede frem til!
Prezipræsentationen skulle fremlægges for klassen. Vejrlig og sygdom gjorde ikke dette muligt. Men nedenfor ses vores præsentation.
http://prezi.com/4wuqwt-64saf/smtte-dansk/?auth_key=7617bdd1b1e752f886dffc254324433c7b62bea9&kw=view-4wuqwt-64saf&rc=ref-13461413
Det er så godt at I har kunnet bruge SMTTE-modellen. Og jeg kan se at I kommer godt rundt i hjørnerne af forberedelsen. Men jeg synes også det er interessant at høre mere om HVORFOR, fx hvorfor lige netop disse tekster? Hvorfor skal de arbejde med quiz & byt? Det er jo disse overvejelser der giver jer god mulighed for at reflektere! Husk det! Hvorfor-hvorfor og hvorfor?
SvarSlet